Σουλτάνα (Τάνια) Κλημαντίρη - Ψαρρά: Με ειλικρίνεια, διαφάνεια και συνέπεια θα αγωνιστώ για το καλό του τόπου, του Δήμου, του Νομού.

2023-09-25

Την ακόλουθη δήλωση μας απέστειλε η Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος Φθιώτιδας κα Σουλτάνα (Τάνια) Κλημαντίρη - Ψαρρά, η οποία συμμετέχει στον Εκλογικό Συνδυασμό "ΣΤΕΡΕΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ" του οποίου ηγείται ο Υποψήφιος Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας κος Κωνσταντίνος Μαρκόπουλος.

Διαβάστε την δήλωση της Υποψήφιας Περιφερειακής Συμβούλου:

"Είμαι η Σουλτάνα (Τάνια) Κλημαντίρη - Ψαρρά, γεννήθηκα τον Μάρτιο του 1978 στην Αθήνα και το 1990, σε ηλικία δώδεκα ετών, με την οικογένειά μου μεταδημότευσα στην Μαλεσίνα.

Είμαι σύζυγος και μητέρα τριών ενήλικων παιδιών.

Από το 2008 έως και σήμερα εργάζομαι στον Αγροτικό και Ελαιουργικό Συνεταιρισμό Λοκρίδας "Η ΕΝΩΣΗ", στο τμήμα αγροτικών επιδοτήσεων- ΟΣΔΕ.

Παράλληλα με την οικογένεια και την εργασία, ασχολήθηκα με τα κοινά, γιατί πιστεύω στην έννοια του εθελοντισμού, στην ομαδικότητα και στο "ευ αγωνίζεσθαι".

Διετέλεσα δύο χρόνια Γραμματέας και 10 χρόνια Πρόεδρος στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου 12θέσιου Δημοτικού Σχολείου Μαλεσίνας (2004-2016).

Στις Δημοτικές εκλογές του 2014 και του 2019, με τον ίδιο συνδυασμό, εκλέχθηκα από τους συντοπίτες μου ως τοπική σύμβουλος της Δημοτικής Ενότητας Μαλεσίνας του Δήμου Λοκρών.

Από το 2008 ήμουν και είμαι ενεργό μέλος του Μορφωτικού και Πολιτιστικού Συλλόγου Μαλεσίνας. Προσφέρω εθελοντικά την βοήθεια μου σε όλες τις εκδηλώσεις του συλλόγου, συμμετέχω ως μαθήτρια στο τμήμα παραδοσιακών χορών και από τον Ιανουάριο του 2021 εκτελώ καθήκοντα Προέδρου.

Η παρότρυνση της οικογένειάς μου, ο σεβασμός και η αγάπη για τον τόπο που μεγάλωσα και τους ανθρώπους όπου με αποδέχτηκαν από την πρώτη στιγμή και με στηρίζουν, ήταν ο λόγος για να κάνω το επόμενο μεγάλο βήμα ενασχόλησης μου με τα κοινά και να αποδεχτώ την τιμητική προς εμένα πρόταση για την υποψηφιότητα μου ως Περιφερειακή Σύμβουλος Π.Ε. με τον συνδυασμό ΣΤΕΡΕΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ από τον άνθρωπο, γιατρό, και πολιτικό Κωνσταντίνο Μαρκόπουλο Υποψήφιο Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας.

Με ειλικρίνεια, διαφάνεια και συνέπεια θα αγωνιστώ για το καλό του τόπου, του Δήμου, του Νομού.

Στην προσπάθεια μου αυτή ζητώ να γίνετε αρωγοί μου.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!"